پاسخ شیعه به ملحدان

این وبلاک فقط در نقد کانالها و سایتهای الحادی افتتاح شده است

پاسخ شیعه به ملحدان

این وبلاک فقط در نقد کانالها و سایتهای الحادی افتتاح شده است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

 

✋️سلام دوباره گرم بر همه کسانی که در راه راستین قدم برداشته اند و به سردی دروغ و تزویر دست رد نموده اند🔰

✅ امروز میدان جنگ نرم وشبهه  اگرچه اولین بار و اخرین بار نیست و از زمان پیدایش اسلام شروع شد و تا اخر هم میباشد
وتا جایی که دشمن توانسته از مال و جان وهرچه که در توانش بود استفاده نمود تا این سرچشمه نور را خاموش گرداند و بارها هم خداوند بیان کرده در ایاتی مانند:

إِنَّ الَّذِینَ کَفَرُواْ یُنفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ لِیَصُدُّواْ عَن سَبِیلِ اللَّهِ  فَسَیُنفِقُونَهَا

⏪ مسلماً کسانى که کافرند، اموالشان را هزینه مى‏کنند تا مردم را از راه خدا بازدارند، و به زودى همه اموالشان را [براى جلوگیرى از گسترش اسلام‏] خرج می‏کنند؛ ولی حسرت خواهند برد، و مغلوب مى‏شوند. و کافران را در جهنم گرد مى‏آورند  ⏩
 
🌐🔒لکن بدانند که این ایده را بگور خواهند برد وهرگز  نتوانند  ولی مسئله مهم با صلابت ماندن و ایستادگی در مقابل این فرومایگانی  است که از هیچ دروغ و تزویر وتقطیعی درنگ نکردند و هرکس تلاش در این وادی تاریکی کند به خود کمک کرده و اجر و  قرب خود را محفوظ نگه داشته
که طبق ایه قران : اگر شکیبایى ورزید و پرهیزگارى کنید از مکرشان به شما زیانى نرسد، که خدا بر هر کارى که مى‏کنند احاطه دارد
(ال عمران 120)🔏💠

❌واگرهم  به تاثیر از هوس و کلاس که این روزها  برای بعضی اسم اتئیستی  کمی مد شده بطور حتم به خودشان ضرر زده اند وچیزی از ان قدرت لا یتنال الهی کم نکرده اند☑️☑️

🔶به آتش درآیید. خواه بر آن صبر کنید یا صبر نکنید، تفاوتى نکند. شما را در برابر کارهایى که مى‏کرده‏اید، کیفر مى‏دهند(طور16)

✅ امروزه در دنیای فناوری و مجازی اگرچه بسیار ساده میتوان بهتر از قبل به تحقیق و پژوهش پرداخت، ولی متاسفانه خلأ کاهلی و سستی که گریبان عده ای شده باعث شد نابخردانی ادعا فضل کنند و معنای واقعی علم وتحقیق را نیز به چالش بکشانند.
شاهد آن را در فضای مجازی می توان در مورد اسلام خوب مشاهده کرد که چطور اوضاع نا به سامان و درهمی پیدا کرده و هرکسی بدون دانستن اولیات نقد تاریخی به نقد اسلام می پردازد.

متاسفانه تا زمانی که اهل تحقیق و خرد جایگاه خود را نیابند، باید نظاره گر به یغما رفتن کرسی مروج دانش از اهل آن بود و در جای حقـیقت، باید پی در پی کذب، بهتان و تزویر را مشاهده گر باشیم.❌

✔️هر چند از سویی کسانی به نقد اسلام بالخصوص شیعه پرداخته اند که غیر از کپی و رونوشت از پیشینیان چیز جدیدی برای گفتن ندارند و این باعث آسودگی فراوان شیعیان گشته برای همین قبل از پرداخت به موضوع مورد هدف کمی آشنائی با مرجع محتواهای رونوشت شده بد نیست که دوستان محترم بدانند:

1- اسلام_شناسان_غربی

(مستشرقین )🔜

💠 از دیرباز عالمان ودانشمندان برای شناخت و معرفت علوم سعی بر هجرت می نمودند تا کسب دانش نمایند از طرفی فقدان زبان شناسی منطقه ای باعث شد که امر مهمی در دانش و علم پدید بیاید که به ان عصر ترجمه میگویند که به تدریج باعث شد افراد بیشتری آشنایی با این علوم پیدا کنند و هم به نقد و بررسی بپردازند که کتب دین اسلام هم از این قاعده مستثنی نبود.
⭕️ اما این حد شناخت و معرفت تا قرن 19ـمیلادی به رویکردی دیگر تبدیل شد، و عده ایی از غرب شناسان را واداشت که در دین مبین اسلام تحقیق های میدانی و وسیعی را به انجام برسانند و قاعدتا منجر به نظریه پردازی هایی گشت که بازتاب زیادی در اسلام داشت.
البته عده ای از آنان با رویکردی معتدل به محتوای اسلام نگاه داشته اند مانند ویلفردمادلونگ ؛ دکتر گوستاولوبون ، هانری‌کربن ، فریتهیوفـشوئون و صدها تن دیگر ... که البته  برخی هم به آئین اسلام گرایش پیدا کردند.

⚫️ اما عده ای هم برای تخریب و ضربه به پیکر وجودی اسلام همت گماشته شدند و سهم این افراد که در اولویت شان اول  تخریب اسلام و سپس شیعه بود. کم نبوده است و از همان قرن 19 که اوج خود بوده تا به امروزه به چشم میتوان دید بطور مثال در اسرائیل 4 دانشگاه شیعه شناسی وجود دارد که بصورت دقیق و پیوسته با  تحقیق های گسترده  وکتابخانه هایی مخصوص،  فقط  برای تحقیق کتب شیعه ایجاد شده است. و صدها دانشگاه دیگر در سراسر دنیا  که البته شیعیان هم دست نکشیده اند امروزه در برترین  دانشگاهای دنیا مانند پریستون  و جورجـواشنگتن و غیره درحال گسترش دادن  این مذهب حق وحقیقت میباشند.

2- وهابیت

(و ترویج شبهات)


🖊 اسلام تا به امروز که به روند حیات خود ادامه داده، فراوان مورد سوء استفاده عده ای خاص در جهت منافع شخصی و گروهی و ریاست طلبی ها قرار گرفته و این باعث ایجاد فرقه ها و شاخه هایی در درون اسلام شده است که با این همه کارشنکی ها، باز به راه خود ادامه داده است.

📨 اما متاسفانه با ورود به قرن 18 میلادی جریانی با حمایت انگلیس و صهیونیسم بر جان اسلام انداخته شد که تا به امروز صدمات آن بر پیکر جامعه اسلامی جای مانده و بر هیچ آزاد اندیشی مخفی نیست.

با ایجاد وهابیت، مستکبرین بسیار آسوده مسلمانان را به جان هم انداخته و هر روز از گوشه ای از ممالک اسلامی توسط عده ای حکم به ارتداد عده ای از مسلمانان داده می شود و کاری می شود که امروز با عملکرد عده ای مانند داعش، طالبان و... اسلام هراسی کاملی در دل اروپا و دین زدگی در دل مردم دیندار ایجاد شود. البته این تمام هدف ایجاد وهابیت نیست؛ بلکه با ذخائر و خزائنی که امروزه کشورهای عربی دارند، و با ولخرجی تمام عیار سعی می کند مردم مسلمان را به سوی وهابیت بکشانند و هرکسی که رویاروی آنان باشد، جان، مال و ناموسش را مباح شمرند؛ که در این میان شیعیان بسیار آماج این هدف هستند.

☝🏼اما شیعه با کمک ائمه اطهار نه خود دچار سقوط در این باتلاق شدند و نه گذاشتتند عده ای فریب این زالو صفتان اسلام نما را بخورند که همین امر باعث شد با بودجه های نجومی سیل شیعه هراسی را به راه اندازند و از هیچ چیزی برای نابودی شیعه دریغ ننمایند؛ اعم از راه اندازی شبکه های ماهواره ای، شبهات، مقالات، پایانامه ها و... که متاسفانه و از جهتی خوشبختاته به دلیل آسودگی ما، کانالها وسایتهای الحادی که سعی بر تخریب شیعه دارند بیشتر از این رونوشتها استفاده میکنند وکار پاسخ با شبهات تکراری را برای ما بسیار آسان می سازند.

⭕️ البته بعضی از افکار انحراف هم مانند روشن فکران و تجدد طلبانی بودند که دست به قلم گشته و خط قرمزی بر بعضی ازمواضع ضروری شیعه زدند لکن این افراد هرگز در درون شیعه جایگاه نداشته اند. اما کانال های ترویج فساد فکری بارها با القاب علامه، آیت الله با چرب زبانی میخواهند  عده ای نا آگاه را دچار شبهه کنند! ولی خود دچار اشتباه شدند که امروز دیگر به راحتی رسوایی تزویر و دروغ ایشان به راحتی قابل افشا است، و طالبان واقعیت آن را در می یابند؛ مگر کسانی که خود خواستار گمراهی هستند.


💠 با بیان گفته های پیشین قصد گوشزد کردن دونکته را داشته ایم:

- در هر گذری از زمان و ثانیه های که میگذرد باتلاق انحراف و مسیر هدایت برای همه باز بوده و هرکس سعادت یا شقاوت را انتخاب نموده است وتاریخ تا بوده انحراف، شبهه، دین زدایی را به خود دیده و همینطور برعکس پس امروز با بازشدن دنیا مجازی و خیل عظیمی از شبهه؛ برای تاریخ تازگی ندارد اگرچه نشر باطل بسیار سهل وآسان گشته است.

- اما نکته دومی که مهم است پندار سواد از برخی کانال ها کپی پیست است که این واقعا  تعجب دارد که بدون تخصص هر روز به شبکه های ماهواره ای رجوع نموده تا اختلافات بین شیعه و وهابیت را بیابند و بعد در کانالشان انعکاس دهند که عمده این شبهات چنین است. اما جای تاسف برای کسانی که سر نخ را به دست این افرادی که نوآوری در شبهه ندارند کرده، و آنها را شاخص در بیداری ادعایی شان میدانند!



از طرف خاک قدمهای 72 یار امام حسین....