پاسخ شیعه به ملحدان

این وبلاک فقط در نقد کانالها و سایتهای الحادی افتتاح شده است

پاسخ شیعه به ملحدان

این وبلاک فقط در نقد کانالها و سایتهای الحادی افتتاح شده است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

💠شبهه ای که دائما در کانالها و سایتهای الحادی نشر داده میشود نارضایتی حضرت زهرا از ازدواج با علی ع میباشد تا اسوه گری این دو هما را خدشه دار کنند.
اما قبل از پرداختن به جواب نخست احادیثی که به ظاهر نارضایتی برداشت میشود و در کتب شیعه و سنی نقل شده را باید بیان نمود و سپس به تبیین بحث پرداخته شود.

چرا رسول اکـرم صلوات الله علیه و آله توطئه گرانی مانند معاویه و عبد الله بن ابی سرح را از پیش مجازات ننمودند؟

چرا اگر پیامبر می دانست بعضی بعد از ایشان جنگ ها و جنایات فراوانی می آفرینند، این منافقین را در زمان خود خوار و نابود نکرد تا بعد از ایشان فتنه ایجاد نشود؟

⚠️سیاست های غلطی که دودش در چشم ایرانیام رفت...

👤 هرودوت،مورخ معروف و مشهور یونانی در کتاب خود از فتح آتن به دست خشایارهخامنشی میگوید، او نقل میکند زمانی که سپاه خشایار به آتن رسید، این شهر خالی از سکنه بود، و تنها خدمتکاران معبد و افراد فقیر درون معبد پناه گرفته بودند...

‼️فتوحات و پاسخی سطحی از سوی اسلام ستیزان



اسلام ستیزان و باستانگرایان، بعد از مواجه شدن با سوال منطقی ما، مبنی بر اینکه، اگر اسلام با زور شمشیر بر ایرانیان تحمیل شد، چرا در زمان حمله اسکندر مردم آیین زرتشت را رها نکرده و به کیش و آیین اسکندر نیامدند🤔⁉️

❌آقایان کلی خود را به زحمت افکنده و پاسخی بسیار خنده دار و خلاف واقع داده اند!

«اسکندر به دنبال تغییر دین ایرانیان و تحمیل دین خود نبود»

❌ملحدان با برخورد گزینشی و غرض ورزانه با آیات و روایات سعی دارند زنان را در اسلام تحقیر شده جلوه دهند. تا آن جا که گویی اسلام اصلاً به زن بهایی نداده است. یکی از این مستندات مغرضان گزارش کمی عقل زنان نسبت به مردان است.

ملحدان به استناد روایتی از اهل سنت مدعی شده اند پیامبر نسبت به تحریف قرآن حساسیتی نداشته، و به دخالت های بشری در آن اجازه می داده است. و از این راه مدعی بشری بودن قرآن شده اند.

🌱 در پاسخ ما ابتدا جوابیه مرحوم شیخ صدوق ره در معانی الاخبار را می آوریم، سپس ادله روایی و تاریخی دیگر را ذکر می کنیم. شیخ صدوق بزرگ محدثان عصر خود، و عالم متقدم (ق4) این مطلب را چنین تبیین می نماید: